loading...
میلانی ها
امیررضا بازدید : 52 چهارشنبه 23 اسفند 1391 نظرات (3)

https://rozup.ir/up/milaniha/a25fcac4_9f3d_41ab_8379_e5e0f9cb6413.jpg

آباته مدافع ملی پوش تیم ملی ایتالیا پس از پایان بازی برابر بارسلونا ضمن ابراز ناامیدی حذف از لیگ قهرمانان گفت که عملکرد تیمش در خط میانی به اندازه کافی خوب نبود.


امیررضا بازدید : 60 چهارشنبه 23 اسفند 1391 نظرات (0)

https://rozup.ir/up/milaniha/cd4ddc1cc29ba262062a524265efa7f9_M.jpg

 

متیو فلامینی هم‌تیمی خود، نیانگ، را دلیل باخت در کمپ نو نمی‌داند و او می‌گوید، شاید میلان در ابتدای بازی کمی تمرکز خود را بدلیل فشار‌های روحی از دست داده بود.   میلان بازی رفت را با نتیجه 2-0 برنده از زمین خارج شد، اما در شب گذشته بارسلونا توانست با نتیجه 4-0 میلان را حذف کند، اما در ...

امیررضا بازدید : 64 چهارشنبه 23 اسفند 1391 نظرات (0)

https://rozup.ir/up/milaniha/76b6239ab3d59e8abf27801967772898_M.jpg

 

ام‌بایه نیانگ شانس بازگرداندن بازی به نفع میلان را داشت اما شوت وی به تیرک دروازه خورد. میلان در این بازی با شکست ۴-۰ و در مجموع با شکست ۴-۲ روبرو شد اما نیانگ فرصت به تساوی کشیدن بازی‌ را داشت.   من هرگز نترسیدم. من با همان روحیه که همیشه وارد زمین می‌‌شوم به این بازی نیز ...

امیررضا بازدید : 20 چهارشنبه 23 اسفند 1391 نظرات (0)

https://rozup.ir/up/milaniha/3feb73ff81c97198f4b8a9e3765868ba_M.jpg

 

ماسیمیلیانو آلگری بعد از باخت ۴-۰ مقابل بارسلونا از ترکیب و تاکتیک بازی خود حمایت کرد.   راهیابی به دور بعد همیشه به سانتیمترها بستگی دارد.   روسونری در دیدار رفت ۲-۰ توانسته بود بازی را به نفع خود تمام کند اما نیانگ توپ را در موقعیت تک به تک به تیرک دروازه زد تا در مقابل، مسی با ...

امیررضا بازدید : 22 سه شنبه 22 اسفند 1391 نظرات (0)

https://rozup.ir/up/milaniha/5237ed77bd90fee72164755af40609ac_57802.jpeg

کاپیتان میلان، ماسیمو آمبروزینی، می‌گوید باشگاه میلان فردا در مقابل بارسا هم می‌تواند به راحتی شکست بخورد و هم می‌تواند به راحتی بارسا را حذف کند.

امیررضا بازدید : 64 سه شنبه 22 اسفند 1391 نظرات (0)

https://rozup.ir/up/milaniha/3feb73ff81c97198f4b8a9e3765868ba_M.jpg

 

کوریره دلوا اسپورت عنوان می‌کند که باشگاه اکراینی شاختار آماده است تا با یک پیشنهاد بزرگ بتواند ماسیمیلیانو آلگری را بر روی نیمکت خود ببیند.

امیررضا بازدید : 41 سه شنبه 22 اسفند 1391 نظرات (0)

https://rozup.ir/up/milaniha/e2686647_2d5c_42a5_9530_af7a78047d0b.jpg

آلگری از تیمش می خواهد که در برابر بارسلونا نود دقیقه هوشیارانه عمل کنند.

میلان با اندوخته ی دو گل راهی کمپ نئو خواهد شد تا روز سه شنبه برابر بارسلونا قرار بگیرد.

آلگری در کنفرانس خبری گفت :

"باید هوشیار باشیم. اگر می خواهیم برنده ی بازی باشیم باید بازی بهتری از دور رفت به نمایش بگذاریم."

" فردا شب باید شرایط بهتری داشته باشیم. بازیکنان باید در حمله دقت فراوانی داشته باشند و از کمترین فرصت های خود استفاده کنند."

" ما باید آرامش خود را حفظ کنیم. این یک بازی مانند  سایر بازی هاست."

میلان با مشکلات فراوانی روبرو شده است و مربی میلان در این باره گفت :

"شرایط مکسس را باید بررسی کنیم اما بونرا آماده است و در بهترین شرایط قرار دارد."

"فکر می کنم دی شیلیو در آینده می تواند دفاع آخر میلان باشد اما الان ریسک این کار بسیار بالاست."

" ما همچنین باید شرایط نیانگ را بررسی کنیم.  بویان و روبینیو در شرایط خوبی هستند . اما بازی طولانی است."

" ما باید از ابتدا با احتیاط وارد زمین بشویم."

امیررضا بازدید : 65 سه شنبه 22 اسفند 1391 نظرات (0)

https://rozup.ir/up/milaniha/a87ca309_ff3a_4e12_a508_dc656d0076fb.jpg

بولونیا شب گذشته با تک گل آلبرتو جیلاردینو موفق به شکست اینتر شد.

جیلاردینو در مصاحبه با اسکای گفت :
" پیروزی همیشه لذت بخش است . الان سه پیروزی متوالی را پشت سر گذاشته ایم و پیروزی در سن سیرو لذت بخش است. ما با تلاش فراوان به این جا رسیده ایم و این بسیار مهم است."

" باید به همین شیوه ادامه دهیم تا بتوانیم موفقیت های دیگری کسب کنیم."

او در رابطه با اینتر گفت :
" آن ها پنجشنبه شب بازی سختی داشتند و برای همین کمی خسته بودند. با این حال ما بردیم و از این بابت خوشحالیم. "

جیلاردینو در پایان با این جمله ی خبرنگار اسکای روبرو شد. " گل شما به میلان کمک فراوانی کرد."

" خاطرات من از میلان بی نظیر است. همیشه برای من بازی در سن سیرو لذت بخش است وقتی که در این ورزشگاه گل زنی می کنید این لذت چندین برابر می شود."

امیررضا بازدید : 5 دوشنبه 21 اسفند 1391 نظرات (0)

https://rozup.ir/up/milaniha/milan_barca.jpg

 

سه‌شنبه در ادامه دور برگشت مرحله يک هشتم نهايي ليگ قهرمانان اروپا دو ديدار برگزار مي‌شود که در حساس‌ترين بازي بارسلونا در حالي در نوکمپ از ميلان پذيرايي مي‌کند که در ديدار رفت با 2 گل تن به شکست داده و براي صعود از اين مرحله به بردي با 3 گل اختلاف نياز دارد.

بارسا در حالي به مصاف ميلان مي‌رود که تيتو ويلانووا، سرمربي بيمار خود را همچنان روي نيمکت نمي‌بيند. آبي‌اناري‌ها در نبود ويلانووا روزهاي خوبي را سپري نمي‌کنند. بازيکنان اين تيم با 3 شکست برابر رئال‌مادريد و ميلان به شدت فشار را احساس مي‌کنند. آنها براي شارژ روحي سرمربي بيمار خود و البته هوادارانشان چاره‌اي جز شکست ميلان و صعود به يک چهارم نهايي ندارند.

بارسلونا در هفته‌ بيست‌وهفتم ليگا با دو گل برابر تيم قعرنشين دپورتيوو لاکرونيا به پيروزي رسيد تا با روحيه خوبي پاي به بازي برابر روسونري بگذارد. در اين ديدار جوردي رورا که در غياب ويلانووا سکان هدايت آبي‌اناري‌ها را بر عهده دارد، از ابتدا از آندرس اينيستا، ژاوي هرناندس و ليونل مسي استفاده نکرد. ستاره آرژانتيني بارسلونا در دقيقه 62 به بازي رفت که همين دقايق هم کافي بود تا يکي از گل‌هاي تيمش را به ثمر برساند.

بارسلونا براي ديدار با ميلان تمام بازيکنان خود را در اختيار دارد. تنها نگراني اين تيم ژاوي هرناندس است که حضور او در هاله‌اي از ابهام قرار دارد. البته از اسپانيا خبر مي‌رسد که ژاوي براي ديدار حساس با ميلان آماده شده است و مي‌تواند تيمش را همراهي کند. ژاوي اميد زيادي براي پيروزي تيمش در اين ديدار دارد. او معتقد است که بارسلونا براي پيروزي برابر شاگردان آلگري بايد در 15 – 20 دقيقه اول به گل برسد: "اميد زيادي به اين ديدار دارم. مي‌توانيم شکست تلخ ديدار رفت را جبران و به دور بعد صعود کنيم. شب بزرگي در انتظار نوکمپ است. تماشاگران با شور و هيجان وصف‌ناپذير آماده حمايت از تيم محبوب خود هستند. واکنش هواداران پس از شکست‌هاي اخير خوب بود. اميدواريم که بتوانيم با پيروزي برابر ميلان جواب محبت‌هاي آنها را بدهيم. تلاش مي‌کنيم تا در 15 – 20 دقيقه اول به گل برسيم. 90 دقيقه حساس و پرشور در انتظار ماست. شايد بازي هم به 120 دقيقه بکشد. چيزي مشخص نيست. در هر حال آماده‌ايم تا ميلان را از پيش‌رو برداريم. نبايد به بازيکنان ميلان فضا داد."

پيکه، مدافع آبي‌اناري‌ها که در بازي رفت در سن‌سيرو نمايش ضعيفي داشت، به پيروزي تيمش در نوکمپ اميدوار است: "ميلان تيمي خوب با تاريخي درخشان است. بازيکنان اين تيم با روحيه جنگندگي بالايي بازي مي‌کنند. به خوبي مي‌دانيم که بازي سختي را پيش‌رو داريم. ميلان با دو گل پيش افتاده و ما چاره‌اي جز جبران نداريم. تا رسيدن به 3 گل حمله خواهيم کرد. مي‌خواهيم برابر ميلان به پيروزي برسيم و آن را تقديم تيتو ويلانووا کنيم. نبود ويلانووا را به شدت احساس مي‌کنيم . او را بسيار دوست داريم. بدون او در شرايط سختي قرار داريم. اما مهم سلامت اوست. نمي‌خواهيم روي تيتو فشار بياوريم. اميدواريم هر چه زودتر بهتر شود و به نيمکت تيم برگردد."

رورا، سرمربي اين روزهاي بارسلونا هم اين‌گونه درباره بازي برگشت سخن گفت: "اگر جاي ميلان بودم، احساس راحتي و آرامش نمي‌کردم. احتمال هر اتفاقي در نوکمپ وجود دارد. همه بازيکنان بارسلونا سرشار از شور و هيجان هستند و با انگيزه بسيار بالايي برابر بارسلونا حاضر خواهند شد. اين هفته‌ تمرين خوبي را پشت سر گذاشته و آماده ديدار با ميلان هستيم. اميدوارم که در درجه اول دروازه‌ خود را بسته نگه داريم تا بتوانيم با خيال راحت حمله کنيم."

از طرف ديگر ميلان در شرايط کاملا خوبي به سر مي‌برد و حتي در صورت باخت در نوکمپ کمتر کسي آلگري و شاگردانش را سرزنش خواهد کرد. ميلان در فصل نقل و انتقالات تابستاني زلاتان ابراهيموويچ و تياگو سيلوا، دو ستاره اصلي خود را از دست داد و نتوانست جايگزين‌هاي خوبي براي آنها پيدا کند. قرمز و مشکي‌پوشان شروع بسيار بدي در آغاز رقابت‌هاي سري A داشتند. با اين حال سران ميلان اعتماد خود را به آلگري از دست نداده و او را حفظ کردند.

نتايج ميلان با هدايت آلگري رفته‌رفته بهتر شد و الان اين تيم با 51 امتياز در رده سوم جدول رده‌بندي قرار دارد. البته بايد اين را هم گفت که با آمدن بالوتلي خط حمله روسونري بسيار خوب شده است. بالوتلي که چند هفته‌ پيش پس از چند سال حضور پر حاشيه از منچسترسيتي جدا و به ميلان پيوست تا جايگزين زلاتان در اين تيم باشد. او خيلي زود در تيم جديدش جا افتاد و در چهار بازي پنج گل به ثمر رسانده است. البته بالوتلي به خاطر حضور با منچسترسيتي در ليگ قهرمانان اروپا نمي‌تواند ميلان را در اين رقابت‌ها همراهي کند.

خبر بد براي ميلان آسيب ديدگي‌ پاتزيني، مهاجم آماده اين روزهاي اين تيم است که به طور قطع به بازي سه‌شنبه شب نخواهد رسيد. پاتزيني در ديدار اين هفته‌ تيمش برابر جنوا دچار آسيب شد. در اين ديدار ميلان با دو گل به پيروزي رسيد که گل اول اين تيم را پاتزيني به ثمر رساند. البته در اين ديدار فيليپ مکسس،‌ مدافع فرانسوي اين تيم هم مصدوم شد که حضور او هم در هاله‌اي از ابهام است.

ريکاردو مونتوليوو، هافبک ملي‌پوش ميلان که اين فصل به روسونري اضافه شد، انگيزه زيادي براي پيروزي در اين ديدار دارد. او پس از پيروزي براي جنوا گفت: "بايد بازي رفت خود برابر بارسلونا را به خاطر آوريم. در نوکمپ به جانفشاني و فداکاري احتياج داريم؛ چرا که بازيکنان بارسلونا به شکست ما اطمينان دارند. ما بايد فقط نمايش هميشگي خود را ارائه دهيم."

آلگري در ديدار اين هفته‌ برابر جنوا در رقابت‌هاي سري A بعضي از بازيکنان اصلي خود همچون آنتونيو نوچرينو و کوين پرينس بوآتنگ را در ترکيب اصلي تيمش قرار نداد تا آنها را براي بازي حساس با بارسلونا آماده نگه دارد.

بارسلونا در 16 بازي خود برابر ميلان صاحب شش برد، پنج تساوي و پنج باخت شده، 22 گل زده و 21 گل را هم دريافت کرده است.

اتحاديه فوتبال اروپا قضاوت اين ديدار را به ويکتور کاساي مجارستاني سپرده است.

در ديگر ديدار سه شنبه شب، شالکه آلمان در ورزشگاه خانگي خود به مصاف گالاتاسراي ترکيه مي‌رود. در ديدار رفت گالاتاسراي با گل دقيقه 12 آدين ييلماز پيش افتاد اما جرمين جونز در آخرين ثانيه‌هاي نيمه اول بازي را به تساوي کشاند تا کار تيم ترک براي صعود بسيار سخت شود. گالاتاسراي با جذب ستاره‌هايي همچون ديديه دروگبا و وزلي اسنايدر تيمي پرقدرت شده است. اين تيم با هدايت فاتح تريم نمايش خوبي در رقابت‌هاي اين فصل ليگ ترکيه داشته و با 47 امتياز صدرنشين است.

از طرف ديگر شالکه روزهاي خوبي را در بوندسليگا پشت سر نمي‌گذارد و با 39 امتياز در رده چهارم جدول رده‌بندي قرار دارد. هدايت اين تيم را در آغاز فصل هوب استيونس هلندي بر عهده داشت اما پس از کسب نتايج ضعيف از کار برکنار شد و جاي خود را به ينس کلر جوان داد. شالکه در بازي اين هفته‌ خود در بوندسليگا با نتيجه‌ دو بر يک از سد تيم يکدست و خوب بوروسيادورتموند گذشت تا با روحيه بسيار خوبي پاي به بازي سه‌شنبه گذارد اين در حالي است که گالاتاسراي با يک گل در خانه تن به شکست داد.

امیررضا بازدید : 10 دوشنبه 21 اسفند 1391 نظرات (0)

 

دني آلوس پيش از بازي فردا شب تيمش مقابل ميلان در دور برگشت مرحله يک‌هشتم ليگ قهرمانان اروپا اظهار داشت: اگر ريسک نکنيم، پيروز نخواهيم شد. بايد بدون ترس وارد اين مسابقه شويم. شرط مي‌بندم که ما ميلان را شکست مي‌دهيم.

به گزارش فارس،وي از هواداران بارسا خواست که ورزشگاه را پر کنند و حضور آنها را عامل مهمي براي موفقيت تيم دانست و ادامه داد: مردم بايد ببينند که ما براي صعود سخت مي‌جنگيم. بايد با آنها ارتباط برقرار کنيم.

بازيکن برزيلي بارسلونا خاطرنشان کرد: بارسا هميشه باشگاه بزرگي بوده است، اما هرگز با چنين بازگشت تاريخي افتخارآفريني نکرده‌ايم. شايد اکنون وقتش باشد.

امیررضا بازدید : 6 دوشنبه 21 اسفند 1391 نظرات (0)

 

جیامپائولو پاتزینی نمی تواند هم تیمی هایش را در همراهی کند چرا که دچار یک شکستگی جزئی در ناحیه نازک نی پا شده است.

عصر امروز وب سایت رسمی باشگاه اعلام کرد که وی به دلیل مصدومیت قادر به همراهی میلان نخواهد بود.

ماریو بالوتلی نیز دیگر غایب میلان خواهد بود و این در حالی است که فیلیپ مکسس و بواتنگ می توانند میلان را همراهی کنند.

لیست بازیکنان دعوت شده :

دروازبان ها : آبیاتی ، آملیا ، گابریل

خط دفاعی : آباته ، آنتونینی ، بونرا ، دی شیلیو ، مکسس ، یپس ، زاپاتا

خط میانی : آمبروسینی ، بواتنگ ،کنستانت ، فلامینی ، مونتولیوو ، مونتاری ، نوچرینو ، ترائوره

خط حمله : بویان ، الشراووی ، نیانگ ،روبینیو

امیررضا بازدید : 5 دوشنبه 21 اسفند 1391 نظرات (0)

 

ظاهرا پاتزینی به دلیل شکستگی جزئی در ناحیه استخوان نازک نی خود نمی تواند میلان را در بازی حساس سه شنبه شب از دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان برابر بارسلونا همراهی کند.


پاتزینی در جریان دیدار برابر جنوا از هفته 28 رقابت های سری آ در همان ابتدای نیمه نخست با مصدومیت روبرو شد هر چند که او قبل از تعویض موفق به گلزنی نیز شد.پیش از این گفته شده بود وضعیت نهایی پاتزینی یکشنبه عصر مشخص خواهد شد

در حال حاضر وبسایت رسمی باشگاه میلان با انتشار بیانیه ای در این رابطه چنین گفت "آزمایشات نشان می دهد که پاتزینی از ناحیه استخوان نازک نی با مصدومیت روبرو شده و آنطور که انتظار می رفت این آسیب دیدگی جدی می باشد"

هنوز مشخص نیست که پاتزینی چه مدت زمان دور از میادین خواهد بود اما قطعا او دیدار سه شنبه شب برابر بارسلونا را از دست خواهد داد.

ماریو بالوتلی نمی تواند در این فصل لیگ قهرمانان میلان را همراهی کند در حالی که هنوز حضور مکسس و کوین پرینس بوآتنگ مشخص نیست.

امیررضا بازدید : 26 دوشنبه 21 اسفند 1391 نظرات (0)


ویکتور کاسایی مجارستانی دیدار بارسلونا برابر میلان از دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا را سوت خواهد زد.

میلان در حالی از دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی به اسپانیا سفر می کند که موفق شد دور رفت را با پیروزی ارزشمند 0-2 به پیروزی برسد.دور برگشت این دیدار سه شنبه شب در ورزشگاه نوکمپ بارسلونا برگزار می شود.

در فاصله دو روز مانده به این مصاف برزگ یوفا در وبسایت رسمی خود اعلام کرد که این دیدار را کاسایی مجارستانی سوت خواهد زد.

میلان با این داور خاطره خوشی را دارد جایی که آنها موفق شدند فصل گذشته آرسنال را در سن سیرو 0-4 شکست بدهند.

امیررضا بازدید : 26 دوشنبه 21 اسفند 1391 نظرات (1)

https://rozup.ir/up/milaniha/serkhio.png

 

بنا به گزارشات رسیده سرخیو رومرو می تواند گزینه ی اصلی میلان برای تفویت دروازه ی خود باشد.

توتو اسپورت بر این باور است که میلان قصد دارد با توجه به پیشرفت رومرو در چند مدت گذشته او را به تیم خود اضافه کند تا برای مدت طولانی جانشین کریستین آبیاتی را در اختیار داشته باشد.

آبیاتی در پایان فصل قراردادش با میلان به پایان خواهد رسید و هنوز مشخص نیست که میلان قصد تمدید قرارداد وی را دارد یا خیر.

بنا به گزارش روزنامه ی صبح تورین این دروازبان 26 ساله ی آرژانتینی گزینه ی نخست میلانی هاست و نام او در اولویت نسبت به نام ماتیا پرین قرار دارد.

قیمت رومرو چیزی در حدود 5 میلیون یورو ارزیابی می شود.

امیررضا بازدید : 5 دوشنبه 21 اسفند 1391 نظرات (0)

 

جوردي رورا گفت : « اين بازي مهمي است که ما تمام تلاش و تمرکز خود را به پيروزي در آن معطوف کرده ايم. ما مي دانيم قرار است در اين ديدار با چه رويکردي بازي کنيم.»

وي افزود : « ما با شيوه بازي ميلان آشنايي داريم. من فکر نمي کنم روحيه تيم پايين باشد و براي بازي فردا شب آمادگي کامل داريم.»

کمک مربي بارسلونا گفت : « ما بايد خط دفاعي تيم را تقويت کنيم و مانع گلزني آنها شويم.هر رقابتي با رقابت ديگر متفاوت است، بهترين رويکرد ، رويکرد پيروزي است و ما براي آن سخت تلاش کرده ايم.ما براي تحت فشار قرار دادن حريف کار کرده ايم و فکر مي کنم در شرايط خوبي قرار داريم و مي توانيم به هدف خود دست يابيم.»

رورا گفت : « ما همه تلاش خود را براي پيروزي به کار خواهيم بست. من روحيه بازيکنان را خوب مي شناسم و مي دانم که آنها همه سعي خود را خواهند کرد.»

ماريو بالوتلي و جيامپائولو پاتسيني در ديدار مقابل بارسلونا در ترکيب ميلان قرار ندارند.بالوتلي به علت بازي براي تيم فوتبال منچسترسيتي انگليس ديگر نمي تواند در رقابتهاي ليگ قهرمانان بازي کند و پاتسيني هم به علت مصدوميت از ناحيه زانو قادر به بازي کردن نيست.

به گزارش خبرگزاري فرانسه از مادريد، ماتيو فلاميني، هافبک تيم ميلان درباره بازي فرداشب مقابل بارسلونا گفت : « ما به خودمان ايمان داريم و مي توانيم به دور بعدي ليگ قهرمانان راه يابيم. اين بازي آساني نيست و بايد کمي دفاعي بازي کنيم، اما سعي خواهيم کرد فوتبال خود را به نمايش بگذاريم. ما مي دانيم که به ثمر رساندن يک گل مي تواند کار را براي آنها دشواتر کند.»

امیررضا بازدید : 3 یکشنبه 20 اسفند 1391 نظرات (0)
 
 
پس از ادينسون کاواني که با هجده گل زده صدرنشين است،استفان الشعراوي مهاجم آث ميلان با شانزده گل زده در جايگاه دوم و دي ناتاله از اودينزه با پانزده گل زده در جايگاه سوم قرار گرفته اند.

پازيني از آ ث ميلان با سيزده گل و لاملا از آ اس رم با دوازده گل زده در جايگاه چهارم و پنجم اين جدول هستند.

جووتيچ از فيورنتينا،‌ اسوالدو از آ اس رم و سائو از کالياري نيز هر يک تا کنون يازده گل در رقابت هاي فصل جاري سري آ به ثمر رساندند و در جايگاه بعدي هستند.

به گزارش خبرگزاري فرانسه از رم، کلوزه از لاتزيو ، گيلاردينو از بلونيا، توتي از آ اس رم نيز بازيکنان ده گله اين رقابت ها هستند.

دنيس از آتالانتا، هامسيک از ناپولي، ايکاردي از سمپدوريا، دي مليتو و پالاسيو از اينترميلان نيز بازيکنان نه گله اين رقابت ها هستند و در جايگاه بعدي قرار دارند.

کاسانو از اينترميلان ، برگيسيو از کاتانيا ، بيانچي از تورينو، بوريل از جنوا و هرنانس از لاتزيو نيز هر يک تاکنون هشت گل در رقابت هاي فصل جاري سري آ ايتاليا به ثمر رسانده ‌اند.
امیررضا بازدید : 5 یکشنبه 20 اسفند 1391 نظرات (0)
 
 
از هفته بيست و هشتم سري آ ايتاليا 6 بازي برگزار شد که در مهم‌ترين ديدار يوونتوس ميزبان کاتانيا بود و توانست با تک گل دقيقه 90 جياچريني يک بر صفر بر مهمان خود غلبه کند.

در ساير بازي‌ها نيز نتايج زير به دست آمد:

آتالانتا 2 پکارا 1

کيه‌وو 2 ناپولي 0

کالياري 3 سمپدوريا 1

پالرمو 1 سيه‌نا 2

پارما 4 تورينو 1

يوونتوس با اين پيروزي 62 امتيازي شد و با توجه به شکست ناپولي، فاصله‌اش با اين تيم به 9 امتياز افزايش يافت.
امیررضا بازدید : 127 سه شنبه 10 بهمن 1391 نظرات (0)

https://rozup.ir/up/milaniha/2009_07_25_BOJAN_01.jpg

بویان کرکیچ در لینلویا، در بیست و هشتم آگوست ۱۹۹۰ به دنیا آمد.

مادرش که یک پرستار اسپانیایی بود و در صربستان کار می‌کرد با پدر بویان که او هم فوتبالیست است در بیمارستان آشنا شد. آنها پس از ازدواج به اسپانیا بازگشتند و بویان در روستای کوچک لینیولا واقع در ییدای اسپانیا به دنیا آمد.

 

دقیقا از سال ۰۷–۲۰۰۶ تا ۰۸-۲۰۰۷، بویان از تیم نوجوانان یووه نویل، به تیم اصلی، و نیمه دوم فصل را در بارسا ب، در لیگ دسته دوم اسپانیا سپری کرد.

بویان قبل از اینکه یک بازیکن بنامی شود، در سال ۱۹۹۹، به بارسا پیوست و مراحلی چون Cadetهای جوانان و نوجوانان و Juve Nileهای بارسا را طی کرد، تا سرانجام در سال ۰۷–۲۰۰۶ به بارسا ب اضافه شد.

در یک فصل حضور در بارسا ب، بویان با ۱۰ گل به ثمر رسانده، برترین گلزن تیم شناخته شد.

شخصیت اصلی او هنگامی ظاهر شد، که بویان با تیم زیر ۱۷ساله‌های اسپانیا، قهرمان جام جهانی شد و به عنوان برترین بازیکن آن تونومنت برگزیده شد. نخستین گل کرکیچ برای بارسا، در بازی مقابل الاهلی امارات به ثمر رسید، او گل دوم پیروزی بخش بارسا را به ثمر رساند و از آن پس به یک بازیکن محبوب تبدیل شد.

در پنجم ژانویه ۲۰۰۷، بویان برای اولین بار در تیم زیر ۲۰ سال اسپانیا بازی کرد.

بویان در اولین بازی پیش فصل بارسا در سال جدید شرکت داشت، اما حضور در جام جهانی کره جنوبی زیر ۲۰ ساله‌ها، به او اجازه نداد، تا بیش از یک بازی در پیش فصل، برای اف سی بارسلونا انجام دهد. او پنج گل در آن مسابقات به ثمر رساند و به عنوان پدیده، آقای گل و سومین بازیکن برتر آن تورنومنت برگزیده شد.

به بارسا برگردیم؛ فرانک رایکارد، بویان را نخستین انتخابش جوانش برای بازی‌های لیگ اسپانیا و لیگ قهرمانان مد نظر دارد. او در اولین سال حضورش، دو رکورد فوق العاده از خود به جای گذاشت؛ یکی جوانترین گلزن بارسا در لیگ قهرمانان و دیگری جوان‌ترین گلزن بارسا در لالیگای اسپانیا. او نخستین بازی اش را برابر المپیک لیون به نمایش گذاشت و برابر ویارئال در لیگ، موفق به زدن تک گل بارسا شد (این اولین گل کرکیچ برای تیم بود.)

امیررضا بازدید : 20 یکشنبه 08 بهمن 1391 نظرات (0)

https://rozup.ir/up/milaniha/220px_Mario_Balotelli_Euro_2012_vs_England_02.JPG

ماریو بالوتلی (به انگلیسی: Mario Balotelli)‏ متولد ۱۲ اوت ۱۹۹۰، مهاجم ملی‌پوش تیم ملی فوتبال ایتالیا و باشگاه آ.ث. میلان است. ماریو بالوتلی از یک زوج مهاجر غنایی، توماس و رز باروآه، در پالرمو ایتالیا متولد شد. مدت کوتاهی پس از تولد او خانواده اش به شهر دیگری در ایتالیا مهاجرت کردند. در همان زمان به دنبال بیماری جدی روده که منجر به یک جراحی سخت شد، زندگی ماریو جوان تهدید شد. اگرچه شرایط جسمی او تا پایان سال ۱۹۹۲ کاملاً بهبود یافت. تحت تاثیر شرایط جسمی ماریو و زندگی سخت خانواده اش، والدین او تصمیم گرفتند از سرویس‌های اجتماعی برای حمایت شدن درخواست کمک کنند. در سال ۱۹۹۳ خانواده باروآه با این پیشنهاد که یک خانواده ایتالیایی، خانواده بالوتلی، عهده دار مسئولیت ماریو شود موافقت کردند. در ابتدا ماریو روزهای هفته را در کنار بالوتلی‌ها سپری می‌کرد و آخر هفته‌ها نزد خانواده خود باز می‌گشت. اما پس از مدتی قرار شد ماریو برای همیشه و به طور دائم با سیلویا و فرانچسکو بالوتلی که خانه بزرگ و مجللی در همان شهر داشتند زندگی کند. ماریو در خانه بالوتلی‌ها رشد کرد تا پس از سال‌ها و به شهرت رسیدنش خانواده غنایی اش درخواست بازگشت او را کردند. پیشنهادی که ماریو آن را نپذیرفت چون معتقد بود خانواده غنایی او را فقط به خاطر موقعیتی که به دست آورده می‌خواهند در غیر این صورت در طول سال‌های گذشته رفتار متفاوتی می‌داشتند. وی تاکنون در تیم‌های معتبری مانند لومیزانه، اینترمیلان و منچسترسیتی بازی کرده‌است؛ او به همراه تیم ملی فوتبال ایتالیا حضور در جام ملت‌های اروپا ۲۰۱۲ را نیز در کارنامهٔ ورزشی خود دارد. وی در مصاحبه با نشریه تله فان مدعی شده‌است که می‌تواند مرد سال فوتبال جهان شود.

امیررضا بازدید : 6 جمعه 06 بهمن 1391 نظرات (0)

آ.ث. میلان (یا میلان) پر افتخارترین باشگاه فوتبال جهان است که در شهر میلان ایتالیا قرار دارد.

لقب این تیم «روسونری» (قرمز و مشکی) و نام ورزشگاه آن سن سیرو است.

لباس اول تیم پیراهن راه راه مشکی و قرمز همراه با شورت سفید (یا مشکی)، لباس دوم پیراهن و شورت سفید و لباس سوم پیراهن و شورت مشکی است.

این باشگاه در ۱۶ دسامبر سال ۱۸۹۹ با نام «باشگاه کریکت میلان» به وسیلهٔ «آلفرد ادواردز» و «هربرت کیلپین» انگلیسی دایر شد و به دلیل انگلیسی بودن مؤسسان، اسم باشگاه به جای میلانو (تلفظ ایتالیایی)، میلان نام گرفت.

مالک کنونی باشگاه سیلویو برلوسکونی است که به دلیل مشغله های فراوان، آدریانو گالیانی را به سمت مدیریت اجرایی و نایب رپیس باشگاه برگزیده است. سرمربی کنونی میلان، ماسیمیلیانو آلگری است.

پائولو مالدینی یکی از محبوبترین و معروفترین بازیکنان سه دهه‌ی اخیر میلان فرزند چزاره مالدینی (بازیکن و سرمربی سابق میلان) می‌باشد. وی در پایان فصل ۰۹-۲۰۰۸ پس از ۲۴ سال حضور افتخارآمیز در این تیم از فوتبال خداحافظی کرد.

در ادامه ببینید...

امیررضا بازدید : 54 سه شنبه 12 دی 1391 نظرات (0)

https://rozup.ir/up/milaniha/Stephan_El_Shaarawy.jpg

 

استفان کریم الشعراوی (زاده ۲۲ اکتبر ۱۹۹۲، ساونا)، بازیکن فوتبال اهل ایتالیا و عضو باشگاه میلان می‌باشد. او از پدری مصری و مادری ایتالیایی است. الشعراوی فعالیت حرفه‌ای خود را از باشگاه فوتبال جنوا آغاز کرد. او به خاطر بازی درخشانش در زمانی که بصورت قرضی در پادوا بسر می‌برد، قرار دادی را با میلان امضاء کرد. او بخاطر آغاز جایجایی زلاتان ابراهیموویچ از میلان به پی‌اس‌جی، فرصت حضور به عنوان مهره کلیدی را در باشگاه میلان تجربه کرد. در سال ۲۰۱۲، الشعراوی در فهرست "۱۰۰ فوتبالیست برتر جهان" از سوی گاردین در جایگاه پنجاه و دوم قرار گرفت.

الشعراوی عضو تیم ملی فوتبال ایتالیا می‌باشد و پیش از آن خودش را با بازی در تیم‌های ملی زیر ۲۱، ۱۹ و ۱۷ سال ایتالیا تثبیت کرد. او اولین تجربه ملی خودش را در آگوست ۲۰۱۲، در یک دیدار دوستانه با انگلستان تجربه کرد. سه ماه بعد از آغاز کار خود در تیم ملی ایتالیا، الشعراوی نخستین گل ملی خود را در نوامبر ۲۰۱۲ و در مقابل تیم ملی فرانسه به ثمر رساند.

امیررضا بازدید : 35 شنبه 11 آذر 1391 نظرات (0)

https://rozup.ir/up/milaniha/200px_Robinho061115_2.jpg

 

رابسون دسوزا معروف به روبینیو (به انگلیسی: Robinho)‏ متولد ۲۵ ژانویه ۱۹۸۴ در برزیل است. او در باشگاههای سانتوس، رئال مادرید، منچسترسیتی و آ.ث. میلان بازی کرده‌است .او طی سالهای ۲۰۰۲ تا ۲۰۰۵ در سانتوس در لیگ برزیل بازی میکرد. او در برزیل دزخشان ظاهر شد و باعث شد مورد توجه چند باشگاه بزرگ از جمله رئال مادرید قرار گرفت؛ تا اینکه او در سال ۲۰۰۵ به جمع کهکشانیها اضافه شد.او در رئال عملکرد نسبتا خوبی راداشت.وی در سال ۲۰۰۸ مورد توجه باشگاه هایی همچون چلسی و منچسترسیتی قرار گرفت و بالاخره طی جنجالهایی به شهر منچستر منتقل شد.او در منچسترسیتی ناکام بود و حتی دوره ای قرضی دوباره به سانتوس بازگشت. او در سال ۲۰۱۰ به آث میلان رفت و توانست خود را بار دیگر احیا کند. وی تاکنون از سال ۲۰۰۳ ، ۸۴ بازی ملی برای تیم ملی برزیل انجام داده‌است و توانسته است که ۲۵ گل برای کشورش به ثمر برساند. او هم اینک در تیم ملی برزیل بازوبند کاپیتانی را به بازوی خود میبندد.

امیررضا بازدید : 77 پنجشنبه 18 آبان 1391 نظرات (0)

https://rozup.ir/up/milaniha/250px_M_baye_niang.jpg

ام بایه نیانگ (embaye niang) بازیکن فرانسوی باشگاه فوتبال آ.ث. میلان و تیم ملی فوتبال زیر ۲۱ سال فرانسه است او در سال ۲۰۱۲ از لیگ فرانسه به روسونری رفت.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظر شما در پایان فصل کدام یک از این مهاجمان به میلان خواهد پیوست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 28
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 65
  • بازدید امروز : 6
  • باردید دیروز : 27
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 33
  • بازدید ماه : 34
  • بازدید سال : 46
  • بازدید کلی : 1,761