loading...
میلانی ها
امیررضا بازدید : 63 چهارشنبه 23 اسفند 1391 نظرات (0)

https://rozup.ir/up/milaniha/76b6239ab3d59e8abf27801967772898_M.jpg

 

ام‌بایه نیانگ شانس بازگرداندن بازی به نفع میلان را داشت اما شوت وی به تیرک دروازه خورد. میلان در این بازی با شکست ۴-۰ و در مجموع با شکست ۴-۲ روبرو شد اما نیانگ فرصت به تساوی کشیدن بازی‌ را داشت.

 

من هرگز نترسیدم. من با همان روحیه که همیشه وارد زمین می‌‌شوم به این بازی نیز وارد شدم. اما سرعت من دیگر به چشم نمی‌‌آمد زیرا در مقابل بارسلونا باید به سختی بدوید.

 

من در مورد موقعیت خودم فقط یک دقیقه فکر کردم، و بعد از آن دیگر آن را فراموش کردم. من امیدوار بودم که در نیمه دوم بتوانیم گلزنی کنیم. اما بعد از گل سوم آنها همه چیز بهم ریخت.

 

برد ۲-۰ در بازی رفت معلوم بود که سرنوشت بازی را کاملا مشخص نکرده است. بارسلونا با جنگندگی مثال‌زدنی‌ توانستند از اشتباهات ما استفاده کنند و نتیجه را به نفع خود رقم بزنند.

 

اکنون ما باید به بازی آینده خود فکر کنیم که در مقابل پالرمو باید انجام دهیم.

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظر شما در پایان فصل کدام یک از این مهاجمان به میلان خواهد پیوست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 28
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 61
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 24
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 24
  • بازدید ماه : 25
  • بازدید سال : 37
  • بازدید کلی : 1,752