loading...
میلانی ها
امیررضا بازدید : 76 چهارشنبه 23 اسفند 1391 نظرات (2)

https://rozup.ir/up/milaniha/f4d5b41aabd168336d4ccaf07f498b50_M.jpg

 

میلان نتوانست از اندوخته دو گل خود در دیدار رفت محاظفت کند، و متجمل شکستی سنگین در ورزشگاه اختصاصی بارسلونا شد.

 

دار برگشت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در حالی در ورزشگاه کمپ‌نو آغاز شد که میلان با دو گل مونتاری و بواتنگ توانسته بود دیدار رفت را به سود خود به پایان برساند، و امیدهای بسیاری برای صعود به جمع 8 تیم برتر اروپا داشته باشد.

 

اما بارسلونا در روزی که بسیار خوب و هماهنگ بازی کرد توانست در همان دقایق ابتدایی دروازه میلان را باز کند. لیونل مسی موفق شد در همان نیمه اول دو گل استثنائی به ثمر برساند، و میلان با تساوی 2-2 در مجموع دو دیدار راهی رختکن شود. اما عملکرد شاگردان آلگری در نیمه دوم نیز چندان جالب نبود، و به نظر می‌رسید بازیکنان کم‌تجربه میلان تحت تاثیر جو پرحرارت کمپ‌نو قرار گرفته بودند. میلان به طور کامل تمرکز خود را از دست داده بود، و بارسلونا توانست از موقعیت‌های خلق‌شده نهایت بهره را ببرد و در نهایت دو گل دیگر نیز در نیمه دوم و توسط داوید ویا یوردی آلبا توانست صعود خود به مرحله بعد را تضمین کند.

 

نمرات بازیکنان میلان در این دیدار خارج از خانه:

آبیاتی، 6 - نمی‌توان بر روی گل‌های دریافتی او را مقصر دانست، در شبی که تقریباً هیچ‌کدام از بازیکنان میلان عملکردی خوبی نداشتند، آبیاتی نیز 4 بار دروازه خود را بازشده دید.

 

آباته، 6 - او را می‌توان بهترین مدافع میلان در این دیدار دانست. به دفعات مانع از نفوذهای پدرو شد، اما ضعف کلی میلان باعث نشد تا عملکرد خوب آباته به چشم بیاید.

 

مکسس، 5 - به نظر می‌رسید مهار مسی در دیدار امشب غیرممکن بود. او هر آنچه در توان داشت رو کرد، و حتی در نیمه دوم کارت زردی نیز دریافت کرد. اما او نیز به مانند سایر مدافعان میلان در این دیدار مغلوب هنرنمایی کاتالان‌ها شدند.

 

زاپاتا، 5.5 - مدافع کلمبیایی روسونری نیز شب خوبی را پشت سر نگذاشت. او به کرات از سوی مهاجمان بارسلونا مورد حمله قرار گرفت.

 

کنستانت، 4 - ضعیف‌ترین مدافع میلان در این دیدار بود، به دفعات مغلوب نفوذهای دنی آلوز شد. بر روی گل سوم دریافتی میلان نیز می‌توان او را مقصر دانست، چرا که با عدم جاگیری و تکل مناسب باعث شد تا پاس ژاوی در موقعیت خوب در اختیار ویا قرار گیرد.

 

مونتولیوو، 6.5 - او یکی از معدود بازیکنان خوب میلان در این دیدار بود. در 30 دقیقه نخست به دلیل فشار مضاعف بارسلونا قادر نبود تا وظایف خود را به درستی ایفا کند. اما پاس طلایی او به نیانگ و قراردادن مهاجم میلان در موقعیت تک به تک با آلوز از جمله حرکات زیبای هافبک آماده این روزهای میلان بود.

 

آمبروزینی، 4.5 - نمایش او در دیدار رفت خیره‌کننده بود. اما در این دیدار او یکی از ضعیف‌ترین بازیکنان زمین بود. حرکت اشتباه او منجر به گل دوم بارسلونا شد.

 

فلامینی، 5 - بارسلونا در میانه میدان تیم برتر بود. و فلامینی نیز به عنوان یکی از سه بازیکن میلان میلان عملکردی بسیار ضعیف داشت.

 

بواتنگ، 5 - در بیشتر دقایق بازی وظایفی تدافعی در دستور کار داشت. بیش از حد عصبی بود، و کارت زردی نیز دریافت کرد.

 

نیانگ، 4 - یکی از دلایل اصلی شکست میلان در این دیدار عدم در اختیار داشتن تجربه بالا بود. زمانی که بارسلونا با یک گل از میلان پیش بود نیانگ در موقعیت بسیار مناسب با والدز تک به تک شد، اما ضربه نیانگ 19ساله به تیرک دروازه برخورد کرد.

 

ال‌شراووی، 5 - در این دیدار کم‌تجربه نشان داد.

 

مونتاری، 5 - او در دقیقه 60 به جای آمبروزینی وارد میدان شد، مونتاری در دیدار رفت یکی از بهترین بازیکنان میلان بود، اما حضور او نیز کمکی به نمایش میلان نکرد.

 

بوژان، 6.5 - در دقیقه 74 جایگزین فلامینی شد. با جاگذاشتن پیکه موقعیتی بسیار مناسب در اختیار روبینیو قرار داد. اما روبینیو نیز قدر این موقعیت را ندانست.

 

روبینیو، 6 - در دقیقه 60 به جای نیانگ وارد میدان شد. بسیار خونسرد به نظر می‌رسید، اما از تک موقعیت پیش‌آمده نتوانست بهره‌ای ببرد.

 

میلان با این شکست در مجموع دو دیدار رفت و برگشت با نتیجه 4-2 مغلوب بارسلونا شد، و از صعود به جمع هشت تیم برتر اروپا باز ماند.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط حسن در تاریخ 1391/12/23 و 18:19 دقیقه ارسال شده است

بد باختیم شکلک

این نظر توسط مهدی در تاریخ 1391/12/23 و 18:18 دقیقه ارسال شده است

می تونستیم ببریم


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظر شما در پایان فصل کدام یک از این مهاجمان به میلان خواهد پیوست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 28
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 65
  • بازدید امروز : 11
  • باردید دیروز : 27
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 38
  • بازدید ماه : 39
  • بازدید سال : 51
  • بازدید کلی : 1,766