loading...
میلانی ها
امیررضا بازدید : 20 یکشنبه 08 بهمن 1391 نظرات (0)

https://rozup.ir/up/milaniha/220px_Mario_Balotelli_Euro_2012_vs_England_02.JPG

ماریو بالوتلی (به انگلیسی: Mario Balotelli)‏ متولد ۱۲ اوت ۱۹۹۰، مهاجم ملی‌پوش تیم ملی فوتبال ایتالیا و باشگاه آ.ث. میلان است. ماریو بالوتلی از یک زوج مهاجر غنایی، توماس و رز باروآه، در پالرمو ایتالیا متولد شد. مدت کوتاهی پس از تولد او خانواده اش به شهر دیگری در ایتالیا مهاجرت کردند. در همان زمان به دنبال بیماری جدی روده که منجر به یک جراحی سخت شد، زندگی ماریو جوان تهدید شد. اگرچه شرایط جسمی او تا پایان سال ۱۹۹۲ کاملاً بهبود یافت. تحت تاثیر شرایط جسمی ماریو و زندگی سخت خانواده اش، والدین او تصمیم گرفتند از سرویس‌های اجتماعی برای حمایت شدن درخواست کمک کنند. در سال ۱۹۹۳ خانواده باروآه با این پیشنهاد که یک خانواده ایتالیایی، خانواده بالوتلی، عهده دار مسئولیت ماریو شود موافقت کردند. در ابتدا ماریو روزهای هفته را در کنار بالوتلی‌ها سپری می‌کرد و آخر هفته‌ها نزد خانواده خود باز می‌گشت. اما پس از مدتی قرار شد ماریو برای همیشه و به طور دائم با سیلویا و فرانچسکو بالوتلی که خانه بزرگ و مجللی در همان شهر داشتند زندگی کند. ماریو در خانه بالوتلی‌ها رشد کرد تا پس از سال‌ها و به شهرت رسیدنش خانواده غنایی اش درخواست بازگشت او را کردند. پیشنهادی که ماریو آن را نپذیرفت چون معتقد بود خانواده غنایی او را فقط به خاطر موقعیتی که به دست آورده می‌خواهند در غیر این صورت در طول سال‌های گذشته رفتار متفاوتی می‌داشتند. وی تاکنون در تیم‌های معتبری مانند لومیزانه، اینترمیلان و منچسترسیتی بازی کرده‌است؛ او به همراه تیم ملی فوتبال ایتالیا حضور در جام ملت‌های اروپا ۲۰۱۲ را نیز در کارنامهٔ ورزشی خود دارد. وی در مصاحبه با نشریه تله فان مدعی شده‌است که می‌تواند مرد سال فوتبال جهان شود.

امیررضا بازدید : 6 جمعه 06 بهمن 1391 نظرات (0)

آ.ث. میلان (یا میلان) پر افتخارترین باشگاه فوتبال جهان است که در شهر میلان ایتالیا قرار دارد.

لقب این تیم «روسونری» (قرمز و مشکی) و نام ورزشگاه آن سن سیرو است.

لباس اول تیم پیراهن راه راه مشکی و قرمز همراه با شورت سفید (یا مشکی)، لباس دوم پیراهن و شورت سفید و لباس سوم پیراهن و شورت مشکی است.

این باشگاه در ۱۶ دسامبر سال ۱۸۹۹ با نام «باشگاه کریکت میلان» به وسیلهٔ «آلفرد ادواردز» و «هربرت کیلپین» انگلیسی دایر شد و به دلیل انگلیسی بودن مؤسسان، اسم باشگاه به جای میلانو (تلفظ ایتالیایی)، میلان نام گرفت.

مالک کنونی باشگاه سیلویو برلوسکونی است که به دلیل مشغله های فراوان، آدریانو گالیانی را به سمت مدیریت اجرایی و نایب رپیس باشگاه برگزیده است. سرمربی کنونی میلان، ماسیمیلیانو آلگری است.

پائولو مالدینی یکی از محبوبترین و معروفترین بازیکنان سه دهه‌ی اخیر میلان فرزند چزاره مالدینی (بازیکن و سرمربی سابق میلان) می‌باشد. وی در پایان فصل ۰۹-۲۰۰۸ پس از ۲۴ سال حضور افتخارآمیز در این تیم از فوتبال خداحافظی کرد.

در ادامه ببینید...

امیررضا بازدید : 54 سه شنبه 12 دی 1391 نظرات (0)

https://rozup.ir/up/milaniha/Stephan_El_Shaarawy.jpg

 

استفان کریم الشعراوی (زاده ۲۲ اکتبر ۱۹۹۲، ساونا)، بازیکن فوتبال اهل ایتالیا و عضو باشگاه میلان می‌باشد. او از پدری مصری و مادری ایتالیایی است. الشعراوی فعالیت حرفه‌ای خود را از باشگاه فوتبال جنوا آغاز کرد. او به خاطر بازی درخشانش در زمانی که بصورت قرضی در پادوا بسر می‌برد، قرار دادی را با میلان امضاء کرد. او بخاطر آغاز جایجایی زلاتان ابراهیموویچ از میلان به پی‌اس‌جی، فرصت حضور به عنوان مهره کلیدی را در باشگاه میلان تجربه کرد. در سال ۲۰۱۲، الشعراوی در فهرست "۱۰۰ فوتبالیست برتر جهان" از سوی گاردین در جایگاه پنجاه و دوم قرار گرفت.

الشعراوی عضو تیم ملی فوتبال ایتالیا می‌باشد و پیش از آن خودش را با بازی در تیم‌های ملی زیر ۲۱، ۱۹ و ۱۷ سال ایتالیا تثبیت کرد. او اولین تجربه ملی خودش را در آگوست ۲۰۱۲، در یک دیدار دوستانه با انگلستان تجربه کرد. سه ماه بعد از آغاز کار خود در تیم ملی ایتالیا، الشعراوی نخستین گل ملی خود را در نوامبر ۲۰۱۲ و در مقابل تیم ملی فرانسه به ثمر رساند.

امیررضا بازدید : 35 شنبه 11 آذر 1391 نظرات (0)

https://rozup.ir/up/milaniha/200px_Robinho061115_2.jpg

 

رابسون دسوزا معروف به روبینیو (به انگلیسی: Robinho)‏ متولد ۲۵ ژانویه ۱۹۸۴ در برزیل است. او در باشگاههای سانتوس، رئال مادرید، منچسترسیتی و آ.ث. میلان بازی کرده‌است .او طی سالهای ۲۰۰۲ تا ۲۰۰۵ در سانتوس در لیگ برزیل بازی میکرد. او در برزیل دزخشان ظاهر شد و باعث شد مورد توجه چند باشگاه بزرگ از جمله رئال مادرید قرار گرفت؛ تا اینکه او در سال ۲۰۰۵ به جمع کهکشانیها اضافه شد.او در رئال عملکرد نسبتا خوبی راداشت.وی در سال ۲۰۰۸ مورد توجه باشگاه هایی همچون چلسی و منچسترسیتی قرار گرفت و بالاخره طی جنجالهایی به شهر منچستر منتقل شد.او در منچسترسیتی ناکام بود و حتی دوره ای قرضی دوباره به سانتوس بازگشت. او در سال ۲۰۱۰ به آث میلان رفت و توانست خود را بار دیگر احیا کند. وی تاکنون از سال ۲۰۰۳ ، ۸۴ بازی ملی برای تیم ملی برزیل انجام داده‌است و توانسته است که ۲۵ گل برای کشورش به ثمر برساند. او هم اینک در تیم ملی برزیل بازوبند کاپیتانی را به بازوی خود میبندد.

امیررضا بازدید : 77 پنجشنبه 18 آبان 1391 نظرات (0)

https://rozup.ir/up/milaniha/250px_M_baye_niang.jpg

ام بایه نیانگ (embaye niang) بازیکن فرانسوی باشگاه فوتبال آ.ث. میلان و تیم ملی فوتبال زیر ۲۱ سال فرانسه است او در سال ۲۰۱۲ از لیگ فرانسه به روسونری رفت.

تعداد صفحات : 3

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظر شما در پایان فصل کدام یک از این مهاجمان به میلان خواهد پیوست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 28
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 65
  • بازدید امروز : 5
  • باردید دیروز : 27
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 32
  • بازدید ماه : 33
  • بازدید سال : 45
  • بازدید کلی : 1,760